Nomadish

Nomadish

27 February 2022

Rainey on tähti

Vaikka Rainey on nyt tähtenä taivaalla, on hän myös tähti uusimmassa Caravan- lehdessä <3. Haastattelu tehtiin jo aiemmin ja nyt sain katsoa tyttöäni lehdessä runsain kuvin useammalla sivulla. Tähti toki Rainey oli minulle koko elämänsä ajan.

Helmikuu on vuoden lyhyin kuukausi, nyt se on ollut itselleni pisin ikinä. Mutta iloakin on ollut ja olen kiitollinen, että on tuo pieni ketunpoika, Kreetan kulkuri mukana tiimissä. Jatkettu tuttuja aamukuvioita, olisi outoa jos ei tarvitsisikaan lähteä ulos heti ensimmäiseksi herättyä. Nyt ymmärrän senkin, miksi tuon pojan oli tarkoitus jäädä asuntoautoelämään mukaan ja ajatus siitä, että tuokin tyyppi tunsi Raineyn, on aikas coolia!

Seuraksemme saatiin viikko sitten pitkäaikaiset matkailuautoystävät Saksasta, heilläkin oma koira reissussa mukana, bordercollie poitsu Paddy. Ketunpojan ja Paddyn ystävyys alkoi yhteisillä pienemmillä lenkeillä, kelit eivät ole vieläkään olleet kovin armollisia ja ei siten olla paljoakaan pystytty istumaan yhdessä ulkona seurustellen, kuten yleensä olemme tehneet.

Ja yksi ilo tälle loputtoman pitkälle helmikuulle oli myös, että sain istahtaa pullakahveille toisen suomalaisen matkailuautolijan kanssa, sovittiin, että seuraavat kahvit keitän minä, on se sitten Suomessa tai tien päällä jossakin muualla.

Tervetuloa pian lähestyvä maaliskuu, posiitivisin mielin ja pianhan me lähdetään huristelemaan kohti Suomea. Ketunpoika ja minä. Minä ja ketunpoika.


No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment, they are always welcome in English, Finnish, Dutch or French, others I need google translate :)