Nomadish

Nomadish

31 August 2021

Synttärit! (postausta toisaalta 10.11.2020)


 

Koiralla on asiaa! Eli mä täytin tänään niinku kahdeksan (oikeasti mä oon ehkä 11), mutta miksi kahdeksan? No ku mut korjattiin kyytiin tohon asuntoautoon päivälleen kahdeksan vuotta sitten (10.11.12, ja huomaa rimmaava luku!)
 
Sen jälkeen mä oon ollut kokopäiväinen matkaaja ja 35 maata olis plakkarissa. Mun nimi on siis Rainey, nimi on kuulemma sanaleikki sateesta ja mun emännän lempparimotoristista (Wayne Rainey). Kun mä hyppäsin kyytiin niin se sano että sato kaatamalla vettä eli rainy englanniksi (Mä en sitä muista koska mua kiinnosti vaan ruoka ja rapsut).
 
 
Tänään nämä mun vuosittaiset bileet osu locdown- Kreikkaan, mutta ei se mua haittaa. Hyvä ruoka on hyvä ruoka. Ja noita nakkeja tulee ikämeriiteillä aina enemmän, ne pitää siis ansaita.
 
Haluaisin jakaa tän mun lempparitarjoilun reseptin: riisiä, tonnikalaa (ihan vähän tylsiä nappuloita), 8 nakkia (siis ens vuonna saan 9), oliiviöljyä, koska se on hyvää mun turkille ja sit yks tylsä lääke (koska mulla alkaa olee jo kunnioitettava ikä niin kuuluu asiaan). Tää oli siis tosi hyvää!
 

 

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment, they are always welcome in English, Finnish, Dutch or French, others I need google translate :)