Nomadish

Nomadish

1 September 2021

Appelsiineja (taas) ja vaihtareita (postausta toisaalta 28.12.2020)

 


Meidän satamassa ollaan tutustuttu aivan ihaniin ihmisiin, jopa näinä välimatkojen aikana. Onneksi täällä elämää on juurikin ulkona, tietenkin jo sijainti mahdollistaa helpon rennon ulkona oleskelun.
Kaikki uudet ystävyydet eivät ole kreikkalaisia myöskään. Saksalaista, espanjalaista, itävaltalaista, romanialaista..
 
25.12 kolkutti joulu myös minun ovelle, romanialainen ystäväni toi lahjaksi aivan mun näköisen tunikan ja huivin (huivista unohdin ottaa kuvan!). Olin todella liikkuttunut tästä eleestä, hän oli ostanut tunikan tässä välissä Romaniasta, kun lensi sinne takaisin viikoksi ja aatellut, että tämä sopii minulle! Se saapui kauniissa lahjapaketissa. 
 
Kysyin häneltä, hänen lempivärejä ja epäröimättä tuli vastaus turkoosi ja keltainen! Eli siitä tein vaihtarin ja tein korun hänelle hänen lemppariväreissään.
 
Appelsiineja saatiin taas kilokaupalla ja niistä puristin tänään mehua huomisen aamiaiselle, puolet jäi vielä ootille ja kirpeydeksi mukana oli yksi jättikokoinen greippi (naurut kun yritin sitä aluksi mahduttaa mun muovipuristin hässäkkään).
 
Kelit suosii vieläkin, auton mittarissa lähes klo 22 vielä +19 ilman lämppäriä (epätavallisen lämmintä!).
 
 



No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment, they are always welcome in English, Finnish, Dutch or French, others I need google translate :)