Nomadish

Nomadish

2 September 2021

Bieberillä olisi asiaa (postausta toisaalta 17.3.2021)

 


Bieberillä, pienellä Kreikan ketunpojalla olisi nyt kans kerrottavaa. Sunnuntaina mä pääsin kadulta pois ja tänään sinne lääkäriin, koska mun huoltaja haluaa tietää että oonko mä terve tyyppi ja vaikka mitä.
 
Mulle tehtiin kaikenlaisia veritestejä (kaikki tulokset oli hyviä, mä oon terve). Mua purtiin häntään jokunen viikko sitten ja siitä lähtien se ei ole heilunut entiseen tahtiin. Tänään mä sain antibioottipiikin ja sitten syödään suun kautta samaa vielä neljä päivää ja jotain tippoja tuo huoltaja laittaa puremakohtaan.
 
Rokotuksiakin laitettiin. Niin ja mä en ole mikään kahdeksan kiloinen rääpäle niin kuin mun huoltaja sanoi, mä oon yhdeksän kiloinen voimamies!
 
Ensi tiistaina mä taidan olla kevyempi, koska mun sukukalleudet otetaan pois (!), mutta en saa edes syödä 24 tuntia aiemmin ja tää on kyllä paha juttu.
 
Mun iäksi ne arvioi kaksi vuotta, en siis mikään ukkeli, kuten toi mun huoltaja kanssa sanoi.
 
Ja hei, mä sain ehkä elämäni ekan oman sängyn, tää on kyllä kiva! Ja tää mahtuu hyvin meidän asuntoautoonkin (kait), kun nyt illat makoillaan sisällä meidän talkkarin hommien talossa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment, they are always welcome in English, Finnish, Dutch or French, others I need google translate :)